gretas-svammel2

Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

MASSAGEBILDSPEL -010

Av greta - 3 mars 2015 18:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av greta - 3 mars 2015 19:28


   Nu så. Då flyttar jag mitt svammel till denna blogg med förhoppning att de oförargliga bilder jag publicerar här i inläggen blir godkända. Den 23 mars börjar jag skriva här dagligen ( utom lördagar ).   Tillägg 13 mars -015: Mitt nuva...

Av greta - 29 juni 2013 12:54

                                                            Ifall, ifall, ifall min nuvarande svammelblogg raderas, på grund av innehåll som skandaliseras enligt vissa moralister, då kan detta ställe rekommenderas, där mitt fortsatta bloggande gara...

Presentation


61 årig oftast positiv o nyfiken kvinna,som dagligen skriver av sig här. Tidigare egen företagare, nu arbetslös tillika sjukskriven för äggstockscancer med lungmetastaser.
email: sexgretagarbo@yahoo.se

Översätt

Senaste inläggen

Sök i bloggen

BLOGGAR / HEMSIDOR

LÄNKAR

BILDSPEL

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards